Arkadia - Logo
Strona Główna Firma Oferta Cennik Przetargi Kontakt
Ogłoszenia
Przetargi


Ogłoszenia oraz przetargi organizowane przez Licencjonowanego Zarządcę Nieruchomości "Arkadia" Barbara Szczerba.

Znajdą tu Państwo informacje o aktualnie prowadzonych postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych i niepublicznych oraz o wynikach postępowań
Przetargi

Przetarg nieograniczony na roboty budowlane polegające na wykonaniu prac remontowych nieruchomości przy ul. Krasińskiego 54 we Wrocławiu - ROZSTRZYGNIĘCIE


ROZSTRZYGNIĘCIE: w odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr 1/2018 dotyczące zadania pn. „Wykonanie prac remontowych nieruchomości przy ul. Krasińskiego 54 we Wrocławiu” wpłynęła 1 oferta. Najkorzystniejszą ofertę złożył oferent: ZAKŁAD BUDOWLANY NORBERT MYSZCZYSZYN z siedzibą w Oławie przy ul. Osadniczej 50. Oferta została przyjęta, a firma ZAKŁAD BUDOWLANY NORBERT MYSZCZYSZYN zaproszona do podpisania umowy.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2018

z dnia 27.03.2018 r.

„Wykonanie prac remontowych nieruchomości przy ul. Krasińskiego 54 we Wrocławiu” 

 

W związku z realizacją projektu: „Wykonanie prac remontowych nieruchomości przy ul. Krasińskiego 54 we Wrocławiu” realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 działanie 6.3 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów, podziałanie 6.3.2 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów – ZIT WROF.

 

Zamówienie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności dla zamówień publicznych o wartości przekraczającej 50.000 zł netto, o której mowa w wytycznych dotyczących udzielania zamówień publicznych dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na  lata 2014-2020, dla beneficjenta niebędącego podmiotem zobowiązanym do stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na podstawie art. 3. ust 1. pkt.5 Ustawy. (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, 2018 z późn. zm.)

 

 I. Zamawiający:

 

WSPÓLNOTA MIESZKANIOWA „KRASIŃSKIEGO 54”

Ul. Krasińskiego 54

50-450 Wrocław

NIP 8992376384

 

II. Sposób upublicznienia zamówienia

Od dnia upublicznienia ogłoszenia:

-w  bazie konkurencyjności https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/,

- na stronie internetowej zamawiającego www.lznarkadia.pl

- wysłane do co najmniej 3 potencjalnych wykonawców.

 

Termin obowiązywania zapytania ofertowego: 27.03.2018 – 12.04.2018

 

Kod CPV:            

45000000-7 Roboty budowlane

45211000-9 Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów

 

 III. Przedmiot zamówienia:

Rewitalizacja budynku przy ul. Zygmunta Krasińskiego 54 we Wrocławiu, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 działanie 6.3 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów, podziałanie 6.3.2 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów – ZIT WROF.

 

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest poprawa stanu technicznego oraz właściwości estetycznych budynku przy ul. Zygmunta Krasińskiego 54 we Wrocławiu.

 

Zakres prac:

Remont elewacji frontowej i podwórzowej z izolacją ścian fundamentowych oraz z remont klatki schodowej i remont stropu ostatniej kondygnacji, polegające w szczególności na:

  • naprawie tynków elewacji frontowej z renowacją detali architektonicznych wykonanych w tynku ze szczegółowym odtworzeniem brakujących elementów,
  • naprawie tynków elewacji podwórzowej,
  • wykonaniu izolacji pionowej i poziomej ścian fundamentowych budynku,
  • renowacji krat metalowych w oknach piwnicznych od strony ulicy z odtworzeniem detali architektonicznych,
  • wymianie obróbek blacharskich na elewacji frontowej,
  • wymianie parapetów ceramicznych na elewacji podwórzowej,
  • wymianie okien piwnicznych i na klatce schodowej z odtworzeniem witraży,
  • montażu krat w oknach piwnicznych od strony podwórza,
  • renowacji drzwi zewnętrznych na elewacji frontowej i podwórzowej,
  • renowacji schodów oraz stolarki drzwiowej na klatce schodowej,
  • naprawie tynków klatki schodowej wraz z malowaniem,
  • remoncie stropu ostatniej kondygnacji w zakresie wymiany podłogi, ślepego pułapu, wzmocnienia belek stropu oraz konserwacji konstrukcji dachowej

Sposób, parametry techniczne zastosowanych materiałów budowlanych określa dokumentacja techniczna.

  • Wyżej wymienione roboty budowlane należy wykonywać zgodnie ze sztuką budowlaną i z zachowaniem przepisów BHP.
  • Rodzaj prac, które wykonawca zobowiązany jest wykonać w ramach niniejszego zadania określa załączone dokumentacje techniczne i przedmiary robót.
  • Wynagrodzenie za wykonanie w/w robót będzie mieć charakter wynagrodzenia kosztorysowego (ryczałtowo-ilościowego) przyjętego orientacyjnie na podstawie kosztorysu ofertowego, którego ostateczna wysokość zostanie ustalona jako iloczyn ryczałtowych cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego oraz ilości rzeczywiście wykonanych i odebranych robót, płatnego po wykonaniu prac budowlanych.
  • Rozliczenie robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze robót, a zostały ujęte w dokumentacji projektowej i/lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego. Podstawą wyceny tych robót będą stawki robocizny, kosztów pośrednich, kosztów zakupu oraz zysku określone w złożonej przez Wykonawcę ofercie, natomiast koszty materiałów zostaną określone na podstawie średnich cen w cennikach „SEKOCENBUD” dla województwa dolnośląskiego z kwartału, w którym Wykonawca składał swoją ofertę na wykonanie niniejszego zadania.
  • Cena ofertowa ma charakter wynagrodzenia kosztorysowego i powinna wynikać wprost z kosztorysu ofertowego sporządzonego na podstawie przedmiarów robót.
  • Ilości robót podane w przedmiarze robót są ilościami szacunkowymi. Wynagrodzenie za przedmiot umowy stanowić będzie wynik iloczynu faktycznie wykonanych robót i cen jednostkowych podanych w ofercie wykonawcy (wycenionych przedmiarach robót).
  • We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń, dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji, służą do określenia standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o niegorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy zapewnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. Zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych jest możliwe tylko po uprzednim uzyskaniu zgody inspektora nadzoru.
  • Zaleca się, by Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu budowy w celu sprawdzenia uwarunkowań terenu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem robót i prac będących przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do wyceny.

 IV. Planowany termin i miejsce realizacji zamówienia:

  • Przedmiot zamówienia wykonawca zobowiązany jest wykonać w terminie:

- I etap – remont stropu ostatniej kondygnacji od dnia 16.04.2018 r. – 01.06.2018 r.

- II etap – remont elewacji frontowej i podwórzowej wraz z izolacją ścian fundamentowych od dnia protokolarnego przekazania placu budowy do dnia 31.10.2018 r.

- III etap – remont klatki schodowej od dnia protokolarnego przekazania placu budowy do dnia 31.12.2018 r.

  • Miejsce wykonania zamówienia: Wrocław

 

V. Warunki udziału w postępowaniu - wymagania wobec oferentów:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:

 Niezbędna wiedza i doświadczenie

Warunek: Wykonanie należycie robót budowlanych o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia.

Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty budowlane o charakterze jak w przedmiocie zamówienia.

Przez jedną robotę Zamawiający rozumie robotę wykonaną/wykonywaną na podstawie jednej umowy lub jednego zadania inwestycyjnego.

 

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Warunek: Dysponowanie przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje dla realizacji zadania osobą, która będzie pełnić rolę kierownika budowy i która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia (uprawnienia kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz posiada uprawnienia do prowadzenia robót na obiektach zabytkowych.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Warunek: Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż wartość robót budowlanych określonych w ofercie, Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wartość robót określonych w ofercie,

Wniesienie wadium

Warunek: Wykonawca zabezpieczy złożenie oferty wniesieniem wadium dla danego zadania, w kwocie: 1 000zł. Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do 12.04.2018 r. do godz. 1000. Wadium wpłaca się na rachunek bankowy: 31 1320 1999 2325 7573 2000 0001.

W tytule wpłaty należy podać pełną nazwę zadania, którego wpłata dotyczy. Potwierdzenie wpłaty należy dołączyć do złożonej oferty.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu

  1. Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców będzie dokonywana wg zasady: spełnia/nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wyszczególnionych w pkt 5 "Wykaz dokumentów"
  1. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z warunków wymienionych w pkt V "Warunki udziału w postępowaniu" skutkuje odrzuceniem złożonej przez niego oferty.

 

VI. Wykaz dokumentów jakie winni dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia:

 Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów:

  1. Druk oferty (zał. nr 2)
  2. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót stanowiących zał. nr 6, 7 i 8.
  3. Wykaz wykonanych robót budowlanych o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, itp. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, wraz z dowodami, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie według załączonego wzoru (zał. nr 5)

Dowodami, o których mowa, są:

  • Poświadczenie, z tym że w odniesieniu do robót nadal wykonywanych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
  • Oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia,
  • W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej, budzić będą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynikać będzie, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio.
    1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia (minimum dwa lata pracy w zawodzie) i wykształcenia kierunkowego niezbędnych do wykonania zamówienia, wg załącznika nr 4. Wykonawca nadto zobowiązany jest dołączyć do oferty kopie decyzji nadającej odpowiednie uprawnienia budowlane (wraz z ich zakresem).
    2. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku – inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę określoną w pkt IV.
    3. Potwierdzenie wpłaty wadium.

Brak złożenia w ofercie któregokolwiek z dokumentów wymienionych w wykazie j/w skutkuje

odrzuceniem oferty.

 

VII. Opis sposobu przygotowania oferty

 Oferent musi stworzyć ofertę na piśmie, w języku polskim.

  1. Załączone do oferty dokumenty mogą być w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisywania w imieniu Wykonawcy.
  2. Oferta musi zostać sporządzona na wzorze oferty załączonym do niniejszego zapytania, treść oferty powinna odpowiadać na niniejsze zapytanie ofertowe, ze szczególnym uwzględnieniem kryteriów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia.
  3. Oferta musi zawierać podpis Wykonawcy.
  4. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
  5. Oferent nie może złożyć oferty częściowej, odpowiadającej niepełnemu zakresowi prac wskazanych w zapytaniu ofertowym.
  6. Ofertę, przed upływem terminu składania ofert, można zmienić lub wycofać.

 

VIII. Termin związania ofertą:

 Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 90 dni.

  1. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

 IX. Miejsce oraz termin składania ofert:

 Oferta musi zostać dostarczona/przesłana do siedziby Zamawiającego: LICENCJONOWANY ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI „ARKADIA” Barbara Szczerba; ul. Mikołaja Reja 31/1A; 50-338 Wrocław do dnia 12.04.2018 r do godz.15.30  

  1. Za termin dostarczenia oferty przyjmuje się datę wpływu do siedziby Zamawiającego: LICENCJONOWANY ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI „ARKADIA” Barbara Szczerba; ul. Mikołaja Reja 31/1A; 50-338 Wrocław.
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  4. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego i oznakować w następujący sposób: "Wykonanie prac remontowych nieruchomości przy ul. Krasińskiego 54 we Wrocławiu” i opatrzyć nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy.
  5. Termin otwarcia ofert: 12.04.2018 r. o godz. 16.00.

 

X. Podstawy wykluczenia:

 Z postępowania zostaną wykluczeni wykonawcy, którzy:

  • nie spełnią któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu,
  • złożą ofertę niezabezpieczoną wadium,
  • których oferty zostaną odrzucone z przyczyn wskazanych w zapytaniu ofertowym.

 

XI. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:

 Paulina Szota-Styrczula (tel. 71 322 80 34), e-mail: p.szota@lznarkadia.pl

Barbara Szczerba (tel. 71 322 80 34), e-mail: biuro@lznarkadia.pl

 

XII. Kryteria oceny Ofert

 

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

Nazwa Kryterium

Udział w ocenie oferty

Cena

80%

Gwarancja

20%

 

  1. Cena to całkowita cena brutto (zawierająca wszystkie elementy składowe przedmiotu zapytania).

Cena brutto – wartość wagowa oceny „cena brutto”- 80 %, maksymalnie 80 pkt.

Punkty za kryterium „cena brutto” zostaną obliczone wg następującego wzoru:

 

Cena brutto całościowa oferty najtańszej

Cena brutto całościowa oferty badanej                              x 80  = ilość punktów

 

Maksymalna liczba punktów możliwy do uzyskania w tym kryterium wynosi 80 punktów.

 

  1. Gwarancja - 20%, maksymalnie 20 pkt.

Przy czym minimalny okres gwarancji to 36 miesięcy, a maksymalny czas gwarancji to 60 miesięcy, co oznacza, że oferty z gwarancją równą lub wyższą niż 60 miesięcy uzyskują maksymalną liczbę punktów, a oferty z gwarancją poniżej 36 miesięcy będą odrzucane

 

Oferta z najdłuższym okresem gwarancji

Oferta badana                                                               x 20  = ilość punktów

 

Maksymalna liczba punktów możliwy do uzyskania w tym kryterium wynosi 20 punktów.

 

Maksymalna ilość punktów = 100

Oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów w oparciu o podane powyżej kryteria wyboru (Oferent może uzyskać maksymalnie 100 pkt) zostanie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą i Oferent zostanie zaproszony do podpisania umowy.

 

XIII. Zawarcie umowy

 Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta w formie pisemnej w czasie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

  1. Zamawiający wyznacza termin do podpisania umowy i przekazuje go Wykonawcy przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (e-mail). Dwukrotne nieusprawiedliwione przez Wykonawcę niestawienie się w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do podpisania umowy uznaje się za odstąpienie od zawarcia umowy.
  2. Wykonawca pod rygorem odmowy podpisania umowy, dostarczy najpóźniej w dniu podpisania umowy potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  3. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
  • Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie.
  • Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach:
  • pieniądzu,
  • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
  • gwarancjach bankowych,
  • gwarancjach ubezpieczeniowych,
  • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 359 z późn. zm.)
    1. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Wspólnoty Mieszkaniowej „Krasińskiego 54” nieruchomości przy ul. Krasińskiego 54 we Wrocławiu.
    2. W przypadku składania przez wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, gwarancja ta musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem.
    3. Istotne postanowienia umowne.

W niniejszym postępowaniu obowiązuje projekt umowy opracowany przez Zamawiającego, zawierający wszystkie istotne dla realizacji przedmiotu zamówienia warunki i postanowienia.

 

XIV. Określenie warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego, o ile przewiduje się możliwość zmiany takiej umowy.

 

  1. Zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postepowania możliwe są jedynie
    w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
  2. Umowa zawarta w wyniku postępowania wszczętego na skutek niniejszego zapytania ofertowego, może zostać zmieniona w drodze aneksu do umowy w następującym zakresie i przypadkach:
  3. a) zmiany wartości umowy w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących Przedmiotu Zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 ze zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy;
  4. b) zmiany warunków i terminów płatności w przypadku gdy zmiany te wynikać będą z przyczyn niezależnych od Zamawiającego,
  5. c) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na dzień ogłoszenia zamówienia lub złożenia oferty, a które są niezbędne do wykonania zamówienia,
  6. d) zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku, gdy z powodów niezależnych od stron nie będzie możliwe wykonanie zamówienia w zakładanym terminie
  7. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu punktu 1. powyżej:
  8. a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego,);
  9. b) zmiana nazw stron lub ich formy prawnej (przy zachowaniu ciągłości podmiotowości prawnej) teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami;
  10. c) udzielenie zamówień uzupełniających nieobjętych Przedmiotem Zamówienia

 

XV. Informacje dodatkowe

 

  1. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi podmiot ubiegający się
    o zamówienie.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru Wykonawcy w przypadku, gdy żaden z Oferentów nie spełni wymaganych kryteriów.
  3. Zamawiający zastrzega, że złożenie oferty nie stanowi zawarcia umowy.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania lub zamknięcia postępowania dotyczącego wyboru Oferenta bez podania przyczyn. Oferentom, nie przysługuje żadne roszczenie względem zamawiającego w tym w szczególności z tytułu wyboru innej oferty, odwołania lub zamknięcia całego postępowania bez wskazania Wykonawcy.
  5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  7. Procedura wynikająca z „Zasady konkurencyjności” nie przewiduje środków odwoławczych.
  8. Zamawiający powiadomi wszystkich wykonawców, którzy złożą oferty o wynikach postępowania.
  9. Informacja o wynikach postępowania zostanie zamieszczona w bazie konkurencyjności: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/

 

XVI. Załączniki do zapytania ofertowego

 

Nr 1. Dokumentacje techniczne

Nr 2. Wzór oferty

Nr 3. Wzór umowy

Nr 4. Wykaz osób

Nr 5. Wykaz robót

Nr 6. Przedmiar robót – remont elewacji

Nr 7. Przedmiar robót – remont klatki schodowej

Nr 8. Przedmiar robót – remont stropu ostatniej kondygnacji

Załączniki:

  1. Specyfikacja techniczna wykonania robót
Zakres Usług
  • obsługa dostaw mediów
  • przeglądy techniczne
  • naprawa drobnych uszkodzeń
  • remonty kapitalne
  • utrzymanie czystości
  • ubezpieczenie nieruchomości
  • ewidencja zaliczek czynszowych
  • opracowanie analiz ekonomicznych